Zwroty i reklamacje

W przypadku zwrotu towaru uprzejmie prosimy o dokładne zapakowanie towaru oraz dołączenie niezbędnych dokumentów w postaci dowodu zakupu oraz protokołu reklamacji. W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z tym procesem prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta - tel. +48 509 420 156, e-mail: bok@sebo24.pl

Przygotowaną paczkę prosimy wysłać na adres:

Sebo24.pl - Zwroty
ul. Nefrytowa 16/46, 05-500 Piaseczno

Proszę pamiętać, że nie pokrywamy kosztów przesyłki reklamowanych produktów. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O decyzji, klient zostanie poinformowany pisemnie. 
 

 

Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę, co mam zrobić?

  1. Obowiązkowo należy sprawdzić stan opakowania i zawartości przesyłki w momencie odbioru.
  2. Ewentualne uszkodzenie należy zgłosić kurierowi oraz odmówić odbioru przesyłki i poprosić o spisanie protokołu uszkodzenia.
  3. Kurier spisze protokół i zabierze przesyłkę do sortowni.
  4. Po odjeździe kuriera należy zgłosić zaistniałą sytuację do naszego działu obsługi klienta - tel. 509 420 156, e-mail: bok@sebo24.pl

Po potwierdzeniu państwa zgłoszenia, na własny koszt wyślemy drugą paczkę z nowym, nieuszkodzonym produktem.

 


Otrzymałem niewłaściwy produkt, co robić?

  1. Jeżeli  pomyłka została zauważona w momencie dostawy przesyłki, należy odmówić przyjęcia przesyłki i w obecności kuriera spisać protokół niezgodności. Kurier zabierze paczkę do sortowni.
  2. Jeżeli pomyłka została zauważona po odjeździe kuriera należy pozostawić sprzęt nienaruszony i w stanie niezmienionym.
  3. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta celem wyjaśnienia i naprawienia zaistniałej sytuacji. Dział obsługi klienta - tel. 509 420 156, e-mail: bok@sebo24.pl

Po potwierdzeniu państwa zgłoszenia, na własny koszt wyślemy drugą paczkę z nowym, nieuszkodzonym produktem i odbierzemy poprzednią.